Lezing Karla Stoefs: 28 maart 2012, 19 uur - Studio De Werf


woensdag 28 maart 2012
19 uur
lezing door
Karla Stoefs 

Karla Stoefs zegt over zichzelf: ‘mijn ei werd uitgebroed in een warm nest waarin al zes kwakkels zaten en waar er zich na mij nog twee bijwrongen. Mijn kindertijd bracht ik al dromend door.
Het ‘echte leven’ begon met een studie economie, -enkel ‘nuttige’ studies werden gesponsord.- Nadien kwam ik terecht op planeet Zworf. Dat is een binaire planeet waarin dingen juist (1) of fout (0) zijn, niet-Zworfianen benoemen die planeet ook als de informaticasector. Maar ondanks dat ‘echte leven’ bleef ik dromen. Om die dromen vorm te geven en ook om de dingen kwijt te geraken die slechts een beetje juist of een beetje fout zijn, begon ik enkele jaren terug met schrijven.’
Karla schrijft kinder- en jeugdboeken voor lezers van 2 tot 14+
(Bron: Stichting Lezen)
Studio (verdieping -1 )
cultuurcentrum De Werf - Molenstraat 51 - 9300 Aalst
Inkom: 5 ,- EUR

Reacties

Podcast Het Academisch Kwartier

Luisterboeken Podcast

Podcast Mysterieus België