Verlangen / Last Train to Venice - Yannick Van der Speeten



Het miezert.
Ik dwaal door half verlaten straten. Ik denk aan wat is geweest.
De seks vooraf, via mail of sms. Elkaar opgeilen. Soms van dagen vooraf al. Het voorspel.
En dan de dag zelf. Je plagerige kus bij het binnenkomen.
Even acclimatiseren. Steekspel. Met woorden en met tongen. Je hebt al de tijd. Je doet rustig aan. Wij trekken onze kleren niet koortsachtig van elkaars lijf. Maar langzaam, met elkaar spelend, pellen we elke laag af. We genieten van elkaar.
En ik, … word stilletjes nat.
De miezel gaat over in zachte regen.
Er lopen steeds minder mensen op straat.
Ik denk aan je handen, strelend over mijn rug. Eerst rustig. Kriebelend. Wroetend in mijn haar. Langzaam onder mijn kleren. Tergend loom. Plagend stoppen als het echt lekker wordt. Ik voel ze steeds weer, je handen, dwalend over mijn lichaam. Nooit dwingend, nooit eisend. Alleen maar vragend en gevend.
En ik, … word nat.
Het regent heviger.
Ik zie de straten niet.
Ik denk alleen maar aan je lippen. Dwalend over mijn hele lichaam. Strelend. Opwindend. Verkennend. Net of het de eerste keer is. Toch dralend wanneer je weet dat het fijn is. Ze strelen, kussen, knabbelen, tot ik haast bezwijk. Het samenspel tussen je lippen en je handen, doet mij alles rondom mij vergeten. Alleen ik besta nog. Een strak gespannen instrument. Bespeeld door een mondige virtuoos.
En ik, … word nat.
De regen valt in bakken uit de lucht.
Geen kat meer op straat.
Ik denk aan je lichaam. Zacht en teder. Ontspannen. Rustig en zelfverzekerd. Hard tegen het mijne. Hoe graag ik ieder plekje steeds opnieuw ontdek, streel, kus, … Het genot op je gezicht. Je lichaam in samenspel met het mijne. Ritmisch op die overbekende oeroude cadans. Wij alleen horen de melodie. Die is speciaal voor ons geschreven. Wij dwarrelen samen in een perfect duet naar de zo begeerde top.
En ik, … word nat.
Het water stroomt in beken van mijn gezicht.
Ik moet naar huis. Er wordt op mij gewacht.
Ik wil niet. Toch moet ik ontwennen van mijn verslaving aan jou.
Ik denk aan wat er is geweest. Stik haast in mijn verlangen naar nog.
Maar ik dwaal … verder.
Richting huis. Thuis?
En ik, … ben nat.



Reacties

Podcast Het Academisch Kwartier

Luisterboeken Podcast

Podcast Mysterieus Belgiƫ